Min fantasi

Jag har en fantasi... och den är ständigt flödande. Likt ett vattenfall i klass med Niagarafallen. Just nu är det till och med forsränning på den. I båten sitter det två personer en man med getskägg i 40-årsåldern och en äldre dam med hängbröst och gäddhäng.

Mannen misstog damens gäddhäng för en gädda. Han satte kroken i det, som han trodde var en den. Damen skrek till, och fick till en ordentlig sving, hennes bröst slog till mannen som föll i vattnet. Eftersom damen fortfarande satt krokad så följde även hon med ner i vattnet. Då kom det en gädda, en riktig gädda den här gången, och satte tänderna i mannen och svalde honom hel. Damen drog in händerna i gäddans stjärt för att dra ut mannen, när han drogs ut åkte damen in i gäddans gap eftersom hon fortfarande var krokad. Då drog istället mannen in händerna i gäddans stjärt för att nu få ut damen, och han åkte i sin tur in i gäddans käft igen. Så fortsätter det än idag.

Så, om ni ser något liknande Loch Ness odjuret i min fantasifors, kan ni snälla sprätta upp den där jävla gäddan och rädda de stackarna. De verkar ju inte fatta att de måste kroka av damen, innan de börjar dra. Jag börjar bli måttligt less på deras dumhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0